ETUSIVU » UUTISET
  • Mitä on SEM ja miten se toimii

    Lähettänyt lokakuu 8, 2019 by in Group

    SEM on lyhenne englanninkielen sanoista Haku Engine Marketing. Suomeksi puhutaan hakusanamainonnasta tai hakukonemainonnasta. Se tarkoittaa toimintaa, jossa verkkosivua mainostetaan Googlessa ja muissa mahdollisissa hakukoneissa. Se on mainontaa, joka on tarkoitettu tietylle yleisölle, tuotteen mukaan. Mainokset ilmestyvät, kun joku hakee tietoa mainostetusta tuotteesta tai palvelusta. Suomessa usein ajatellaan SEM:n olevan pelkkää maksullista mainontaa. Mutta itse asiassa […]

    Kommentit pois päältä artikkelissa Mitä on SEM ja miten se toimii
    Jatka Lukemista ...
  • Mikä on mainostamisen ja markkinoinnin ero?

    Lähettänyt elokuu 14, 2019 by in Group

    Nämä kaksi asiaa helposti sekoittuvat keskenään, vaikka molemmissa päätarkoitus onkin sama. Oli sitten kyseessä markkinointi tai mainostus päämääränä on saada kyseiselle yritykselle enemmän asiakkaita tai saada jokin tietty asia kuluttajien kuulolle. Tällöin molemmissa asioissa tarvitaan molempia, jolloin liikesuunnitelmasta saataisiin mahdollisimman kannattava. Erittäin tärkeää siis onkin ymmärtää näiden kahden asian ero ja yhteenkuuluvuus asiakkaiden hankkimisissa, jolloin […]

    Kommentit pois päältä artikkelissa Mikä on mainostamisen ja markkinoinnin ero?
    Jatka Lukemista ...
  • Mitä on SEO ja miten se toimii?

    Lähettänyt kesäkuu 24, 2019 by in Group

    Voidaan väittää, että jokainen internetin käyttäjä käyttää elämänsä aikana jossain vaiheessa jotain hakukonetta. Niillä haetaan reseptejä, bussiaikatauluja, sisustusideoita ja vaikka mitä muuta. Erilaiset hakukoneet toimivat eri tavalla ja jokainen voi myös varmasti huomata, että hakukoneen ensimmäisen sivun tulokset ovat ne, mitä todennäköisimmin valitsee.

    Kommentit pois päältä artikkelissa Mitä on SEO ja miten se toimii?
    Jatka Lukemista ...
  • Markkinoinnin merkitys onnistuneelle liiketoiminnalle

    Lähettänyt huhtikuu 19, 2019 by in Group

    Menestyvän yrityksen perusta on hyvä markkinointi. Markkinoinnin tavoite on yrityksen kasvu. Markkinoinnilla tarkoitetaan toimenpiteitä, joilla yritys, tai muu organisaatio pyrkii edistämään omien tuotteidensa sekä ideoidensa myymistä. Markkinointi on havainnollistettuna sitä, että tuote, tai palvelu suunnitellaan houkuttelevaksi ja se tuodaan potentiaalisen asiakkaan saataville helposti, mainostamalla, myymällä se asiakkaalle. Mikäli markkinointia ei olisi, ei tuotteesta, tai palvelusta […]

    Kommentit pois päältä artikkelissa Markkinoinnin merkitys onnistuneelle liiketoiminnalle
    Jatka Lukemista ...
  • Mitä on sisältömarkkinointi

    Lähettänyt tammikuu 15, 2019 by in Group

    Sisältömarkkinointi on termi, jota kuulemme yhä enemmän nykyään. Suuret sekä aloittelevat yritykset, jotka vain aloittavat matkansa maailman valloittamiseksi, käyttävät sitä. Nyt enemmän kuin koskaan asumme maailmassa, joka on nopea, kilpailuhenkinen ja jossa jokainen on omasta puolestaan.

    Kommentit pois päältä artikkelissa Mitä on sisältömarkkinointi
    Jatka Lukemista ...
  • Antavatko nettisivusi oikean kuvan yrityksestäsi?

    Lähettänyt elokuu 23, 2018 by in Group

    Verkkosivusi edustaa yritystäsi verkossa, mutta jos et pysy ajan tasalla ja tee päivityksiä verkkosivuihisi tarpeeksi usein, saattaa sivusi antaa väärän kuvan yrityksestäsi mahdollisille asiakkaille. Siksi kokosimme listan asioista joita kannattaa välttää ja mihin kannattaa verkkosivuilla satsata enemmän.

    Kommentit pois päältä artikkelissa Antavatko nettisivusi oikean kuvan yrityksestäsi?
    Jatka Lukemista ...
  • Mitä väliä markkinoinnilla part 2

    Lähettänyt elokuu 20, 2018 by in Group

    Kuten kävimme läpi, markkinointi on siis tavoitteellista, järjestäytynyttä toimintaa. Onnistuneen markkinoinnin suurin tavoite on se, että asiakkaat tavoitettuaan jäljellä on enää varsinaisen ostotapahtuman suorittaminen.

    Kommentit pois päältä artikkelissa Mitä väliä markkinoinnilla part 2
    Jatka Lukemista ...
  • 7 online-markkinointityökalua, jotka ovat sijoituksen arvoisia – osa 2

    Lähettänyt elokuu 8, 2018 by in Group

    Online-markkinointi on nykyään suuri osa yritysten markkinointistrategiaa, ja syystäkin, sillä suurin osa kuluttajista ovat verkossa. Online-markkinointi voi kuitenkin olla raskasta ja aikaa vievää, jos koetat tehdä kaiken itse. Siksi markkinoille onkin tullut liuta työkaluja, jotka tarjoavat apua verkkomarkkinoinnissa. Joskus voi kuitenkin olla vaikea tietää mikä työkalu olisi se paras vaihtoehto ja siksi me olemmekin koonneet […]

    Kommentit pois päältä artikkelissa 7 online-markkinointityökalua, jotka ovat sijoituksen arvoisia – osa 2
    Jatka Lukemista ...
  • 7 online-markkinointityökalua, jotka ovat sijoituksen arvoisia – osa 1

    Lähettänyt heinäkuu 30, 2018 by in Group

    Oikeat työkalut voivat olla erittäin hyödyllisiä online-markkinoinnissa, jottei aikaa menisi hukkaan ja tämäkin tehtävä olisi helppo ja miellyttävä tehdä, ilman että sinun tarvitsee palkata erikseen uutta henkilöä yritykseesi vain hoitaakseen online-markkinointia. Mitkä sitten ovat nämä ‘oikeat’ työkalut? Markkinoilta löytyy niin paljon erilaisia apuvälineitä, jotkut ovat ilmaisia, toiset erittäin monimutkaisia tai kalliita. Valinnanvaraa on liikaa ja […]

    Kommentit pois päältä artikkelissa 7 online-markkinointityökalua, jotka ovat sijoituksen arvoisia – osa 1
    Jatka Lukemista ...
  • Markkinointi: mitä se on?

    Lähettänyt heinäkuu 24, 2018 by in Group

    Helppo, tiedän tämän! Tietäähän kaikki mitä markkinointi on! Todellisuudessa markkinointi ei ole ollenkaan niin itsestäänselvä käsite, mitä moni ensalkuun ajattelee. Se poikkee viestinnästä, myynnistä ja mainostamisesta jonkin verran, vaikka näitä termejä useasti käytetään ristiin tarkoittaen samaa asiaa.

    Kommentit pois päältä artikkelissa Markkinointi: mitä se on?
    Jatka Lukemista ...